Fórum športujeme: najnovšie príspevky

Výživa kĺbov
veribr 17. 11. 2017, 15:20
Dobré články o výžive na kĺby nájdeš aj na http://www.lifestylemagazin.sk/ . Okrem toho aj rady ako cvičiť

My Daily Training
Damian 07. 11. 2017, 19:36
Biceps pull ups: 5 sets 10 reps Alternated Biceps Curl: 4 sets 10 reps (10kg) Dips on rings: 5 sets 10 reps Overhead triceps extension: 4 sets 10 reps (20kg) Lateral Raise: 5 sets 12 reps (6kg)

My Daily Training
Damian 06. 11. 2017, 21:06
Pull ups: 5 sets 8 reps (5kg) One Arm Row: 4 sets 10 reps (24kg) Push ups: 5 sets 10,8,8,6,6 reps (24kg) Lying Fly: 4 sets 10 reps (2*10kg)

My Daily Training
Damian 04. 11. 2017, 22:47
Pull ups: 3 sets 8 reps (6kg) Single-Arm Dumbbell Row: 4 sets 10 reps (22kg) Push ups: 4 sets 8-10 reps (25kg) Pistols squats: 3 sets 8 reps Biceps Curl + Lying Triceps Extension: 3 sets 8-10 reps

My Daily Training
Damian 02. 11. 2017, 23:37
Handstand push ups: 3 sets 5 reps Wide Push ups: 3 sets 8/10/10 reps (15kg) Elevated push ups: 3 sets 8 reps (15kg) Bench dips: 3 sets 10 reps (20kg) L-sit to tuck planche: 3 sets 10s + 5s Dish rock: 3 sets Max Plank elevated: 3 sets Max Handstand Wall: 3 sets 1min Stretching: 10 min

Ako sa naucit STOJKU pre zaciatocnikov
DavidDeaw 28. 10. 2017, 04:57
Where can I get more?

neforemné beucho
justaleaf 28. 10. 2017, 03:36
Je to presne tak ako píšem hore .. polovicu brucha mám vypracovanú a druhú moc nie .. necvičím pravidelne.. mám 17 .. Som chalan. Za každú radu som vďačný.

Hamaka
Gitka 27. 10. 2017, 00:25
Viete niekto poradit aku hamaku kupit na spanie behom turistiky? Uz sa mi nechce vlacit so stanom. Vdaka

My Daily Training
Damian 26. 10. 2017, 20:06
Handstand Wall: 5 sets 1min Pull ups: 5 sets 10 reps Pistols squats: 2 sets 5 reps Muscle up (Legs on the floor): 3 sets 3 reps

My Daily Training
Damian 24. 10. 2017, 15:32
Handstand Wall: 5 sets 1min Pull ups: 5 sets 10 reps Pistols squats: 3 sets 5 reps *Muscle up (Legs on the floor): 5 sets 3 reps V-sit to tucked planche: 6 sets 3s (each position) Dips + Biceps curl: 4 sets 8 reps * takže začínam sa učiť muscle up, nikdy pred tým som ten pohyb nerobil ani dynamicky, pozrel som si videá ako na false grip to je všetko ako u každého cviku sa riadim sedliackym rozumom to je robiť ten cvik len od najľahšieho spôsobu prevedenia po ten konečný pohyb, žiadne doplnkové cviky ani nič, tak som to mal u každého cviku ktorí som sa učil (zhyb,drep na jednej nohe, klik na jednej ruke atd...), nohy u prvej sérii som mal cca v 90 stupňoch čiže nie päty pod zadkom úplne už v tretej som nohy mal vystreté, ruky som nemal úplne dopnute v spodnej fáze, každé opakovanie sa ráta ako pohyb hore a negatívny pohyb dole, pomalé prevedenie žiadne dynamické ani nadhod nič takto budem pokračovať striktne z menenim polôh nôh neskôr na stoličku atd (od najlahšej po najťažšiu variantu) Pridám ešte aktuálnu fotku nech si to v budúcnu porovnám http://imgWorld.cz/s3/pSLsyCgElG.jpeg

Stránka 1 z 20 : 2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 |10 |11 |12 |13 |14 |15 |16 |17 |18 |19 |20 |...